Pavel Schweiner
+420 721 390 313
info@vratovesystemyps.cz

Všeobecné obchodní podmínky

Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil se všemi obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Veškeré objednávky jsou závazné. Provozovatel obchodu má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží dle požadavků zákazníka na udanou adresu.

Objednávku lze zrušit bez jakýchkoliv sankcí pouze před odesláním zboží. O odeslání zboží bude zákazník informován e-mailovou zprávou.

Provozovatel obchodu si vyhrazuje odmítnout objednávku, pokud zákazník opakovaně neodebírá či bezdůvodně vrací zboží, nebo nesplňuje obecné podmínky zásilkové služby.

Objednávky přijímáme prostřednictvím internetového obchodu www.vratovesystemyps.cz, e-mailem, telefonicky nebo písemně.

Ceny

Všechny ceny uvedené podle poslední aktualizace jsou smluvní a jsou uvedeny včetně DPH. V případě změny cen si vyhrazujeme právo účtovat cenu platnou v době vyřízení vaší objednávky.

Expedice, doprava, platba v ČR

Objednané zboží zasíláme Obchodním balíkem České pošty v nejkratším možném termínu. Zakázky se vyřizují v časovém sledu tak, jak je obdržíme. Objednávku si lze po telefonické domluvě vyzvednout i osobně na prodejně. Zboží zasíláme na dobírku nebo umožňujeme platit bankovním převodem. V tomto případě zašleme zákazníkovi zálohovou fakturu a po připsání peněz na náš účet odešleme zásilku. Každá objednávka je zasílána spolu s daňovým dokladem, ten slouží zároveň jako doklad při reklamaci či při vrácení zboží. Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem provozovatele.

Poštovné v ČR

Při platbě dobírkou účtujeme jednotné poštovné ve výši 129,- Kč za každý balík. Využijete-li možnost platby předem na účet, zaplatíte pouze 89,- Kč. Při objednávce nad 5 000,- Kč bez DPH poštovné neúčtujeme. Pro zboží se specifikací "neskladné" či "křehké" je poštovné individuální dle domluvy s odběratelem.

Vrácení zboží

Máte možnost zboží vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů po jeho obdržení. Peníze za zboží Vám budou vráceny na Váš účet do patnácti dnů po převzetí zboží zpět. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v originálním balení. Ke zboží musí být vždy přiložen daňový doklad, který jste ke zboží obdrželi.

Reklamace

Vždy se snažíme ujistit, že není odesíláno žádné vadné zboží. Ale je jasné, že nelze zkontrolovat vše. Jestliže obdržíte vadné zboží nebo zboží, které jste si neobjednali, ihned nás kontaktujte, přesně popište závadu a my vám po konzultaci zašleme náhradu v nejkratším možném termínu.

Nikdy neposílejte zásilky zpět bez předchozí domluvy.

Oprávněné reklamace jsou vyřizovány bezplatně, u neoprávněných účtujeme dopravné a manipulační poplatek ve výši 300 Kč. Poškození při dopravě není důvodem pro reklamaci - tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že při převzetí není námi dodané zboží ve shodě s kupní smlouvou, můžete zboží reklamovat dle platných reklamačních pravidel a zboží bude bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedeno do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě nebo bezplatně vyměněno. Rozpory s kupní smlouvou včetně vad spotřebního zboží je možné reklamovat po celou záruční dobu, tedy 24 měsíců od převzetí zboží.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel prohlašuje, že osobní údaje zákazníků jsou důvěrné, budou použity pouze pro potřeby provozovatele a nebudou zveřejněny, poskytnuty jinému subjektu či zneužity a bude s nimi nakládáno podle Zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Závěrečná ustanovení

Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném v den odeslání objednávky zákazníkem.

Práva a povinnosti, které neupravují tyto obchodní podmínky, se řídí obchodním a občanským zákoníkem, případně dalšími obecně závaznými právními úpravami.